poniedziałek, 7 września 2015

Back to school

Cześć wam wszystkim !
No więc , rozpoczęcie roku szkolnego już za nami . Ja już w nowej szkole .
Powiem Wam ,że do tej pory nie wiem co mnie podkusiło żeby wybrać akurat tą szkołę .
Uczęszczam do Zespołu Szkół Handlowych i Usługowych na profilu Technik Logistyk .
Jak na razie jestem w stanie powiedzieć tylko tyle ,że nauczyciele są naprawdę mili i że nie spodziewałam się ze jako uczennica PIERWSZEJ klasy będę miała tyle nauki już od 1. dnia w szkole . Tak , już 2 września miałam normalne lekcje , czyli krótkie streszczenie programu nauczania i dalsza część lekcji .
    Na weekend wybrałam się do kuzyna i był bardzo zdziwiony ,że ja już mam tyle nauki, ponieważ oni jeszcze nawet jednej godziny lekcyjnej nie przeznaczyli na naukę .
Mam dla Was kilka moich sposobów na naukę :)

 Po pierwsze :
*NOTUJ WSZYSTKO CO MÓWI NAUCZYCIEL - ja zapisuję wszystkie informacje jakie tylko usłyszę , bo w końcu najważniejsze są te pierwsze oceny i dobre wrażenie .

* ZAŁÓŻ KALENDARZ , PLANNER ...- ja kupiłam zeszyt 180-cio kartkowy z Oxfordu i podzieliłam do na parę części : na pierwszej stronie mam PLAN LEKCJI , następnie mam parę pustych kartek na wypadek w którym będę musiała  coś ważnego zapisać , dalej mam kalendarz :

W kratkach gdzie mam np coś zadane przyklejam karteczkę z treścią zadania domowego lub info na temat kartkówek . 

*  KOLOROWE NOTATKI - Ja uczę się przez przepisywanie notatek na kartki lub innego zeszytu , tyle że wtedy już piszę na KOLOROWO , uwierzcie że to bardzo pomaga . 

*KARTECZKI -PRZYPOMINAJKI - to jest mój mały organizacyjny myk :) . Piszę na karteczkach samoprzylepnych co mam zrobić w danym tygodniu ( np Poniedziałek - matematyka . wtorek - polski ..itd ) i przyklejam je na biurko :) 

Ogółem , jak się ucze staram sie mieć zawsze wszystko pod ręką :)




A jak wasz początek roku ? :) Jestem ciekawa jakie sa wasze sposoby na naukę :) 


trzymam za was kciuki 
SARA MARIA 

3 komentarze:

Dead girl pisze...

Jestem taka genialna, że nie wpadłam na ten pomysł z karteczkami... dzięki, na pewno wykorzystam! ^^
swiatlociemnosc.blogspot.com

Dead girl pisze...

Jestem taka genialna, że nie wpadłam na ten pomysł z karteczkami... dzięki, na pewno wykorzystam! ^^
swiatlociemnosc.blogspot.com

Paginger pisze...

Fajna koncepcja
http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1