niedziela, 17 lipca 2016

CROATIA , JAK BYŁO ? , CO ZABRAĆ ?

Hej Wlasnie wróciłam z wakacji w Chorwacji . W dzisiejszym poście chce wam nieco przybliżyć ten temat , moze ktoś z was chce pojechać ale nie wie jakie są tam ceny i co zabrać . Wiec oto jestem ! Byłam w miejscowości Makarska , gdzie jest chyba najwiecej atrakcji w okolicy . Nie nudziłam się , codziennie miałam co robić . Najbardziej podobał mi się deptak w centrum . Oj stoisk z pamiątkami było aż zanadto , słynne pola lawendowe z pobliskiej wyspy zaopatrują Makarską w mydełka lawendowe czy zapachy do szafy . Dużo restauracji , barów i najlepszy klub Makarana . Klub znajduje się na plaży , podświetlane na kolorowo palmy wyglądają jak z filmu , kolorowe drinki , shishe wodne i mega głośna muzyka . Zwiedziłam pobliskie miasta i nigdy nie zdecydowałbym sie na inne niż wlasnie Makarska . Tam po prostu sie nie nudzisz . Plaże są kamieniste wiec warto zaopatrzyć się w specjalne buty do pływania z gumową podeszwa . Jeżeli chodzi o rzeczy jakie musimy zabrać ? Na pewno nie przyda wam tu się walizka pełna ciuchów . Po prostu wybierzcie jeden outfit na dzień . Nie warto jest brać masę ubrań których nie ubierzemy. Jest tu bardzo gorąco wiec polecam zwiewne sukienki , krótkie spodenki i topy . Niezbędny jest filtr spf 50 . ( ja użyłam 20 i mega sie spiekałam) . Jeżeli chcecie złapać trochę słońca 30 na pewno bedzie odpowiednia . Co do cen . 100 kun w przeliczeniu na złotówki to 60 zł . Przykładowe ceny: mała woda 9-10 kun czyli koło 6 Zł !! . Lody 10-15 kun a lody galkowane 7-10 kun . Pizza 30-60 kun . Wiec ceny nie są aż takie złe biorąc pod uwagę lokalizacje restauracji . ( plaża )












Brak komentarzy: