środa, 4 stycznia 2017

DECEMBER FAVORITES

     Hej wszystkim
     
Grudzień minął , ale ulubieńcy są dalej więc dziś przychodzę do was z postem o tym co mnie uwiodło w grudniu .

Nie jest ich wiele , ale mam nadzieje ze pokochacie je tak samo jak ja .





  Perfumetka Avon Little Black Dress - Malutkie perfumy które mogę wszędzie  zabrac ze względu na swój rozmiar . Pachną dojrzale ale nie są za poważne jak na mój wiek , kojarzą mi się z elegancją . 








   Avon Olejek nawilżający - Jest to olejek do twarzy , jeżeli go rozprowadzimy poczujemy bardzo jedwabne wykonczenie . Ja nie uztwam go bezpośrednio na twarz choćbym mogła , ja nakładam go na gąbeczkę do podkładu i rozprowadzam po twarzy . Świetnie się sprawdza pod podkład nawet cięzki i bardzo kryjący , sprawia że makijarz wygląda naturalniej a podkład idealnie wtapia się w skórę . 







     
 Paleta I<3 makeup - słynna podróbka Too faced ale bardzo udana . Niebawem pojawi się post dotyczący roznic między oryginałem a podróbką więc nie chcę się za bardzo rozpisywać.Pigmentacja powalająca i piękny czekoladowy zapach .







 


 

 I ostatnia rzecz w której się zakochałam to piękny zegarek z Reserved kupiony podczas wyprzedaży za UWAGA ! 39 zł . Posiada dwa wymienne paski i tarcze w kolorze biało-srebrnym . 





TO WSZYSTKO CO POKOCHAŁAM W  , A CO WAM PRZYPADŁO DO GUSTU W GRUDNIU?  MAM NADZIEJĘ ŻE POST WAM SIĘ SPODOBAŁ . ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA POPRZEZ WPISANIE SWOJEGO EMAIL'A PO PRAWEJ STRONIE BLOGA .









Brak komentarzy: