niedziela, 1 stycznia 2017

2016 I PODSUMOWANIE I CELE 2017

  Miniony 2016 rok był rokiem który długo będę pamiętać . Może ze względu na to , że duzo się nauczyłam i wiem , że nie popełniłabym tych samych blędów , ale zmieniłam równiez szkołę z czego jestem bardzo zadowolona .
 


Nie mówię ,że 2016 był pechowym rokiem bo dużo się wydarzyło i przeżyłam kilkanaście fajnych chwil których bym nie oddała za nic na świecie jak kiedy w drodze do Chorwacji nie mogliśmy znaleźć noclegu i byliśmy zmuszeni spać w aucie , albo koncerty na których byłam ,

 Był to rok w którym duzo osób straciłam , ale tez zyskałam prawdziwych przyjaciół na ktorych mogę polegać .

Teraz kiedy wiem co robiłam źle w zeszłym roku , mogę zaplanować sobie cele które doskonale wiem jak mam zrealizować . Wszystko potrzebuje czasu i naszej cierpiwości , nic nie przychodzi łatwo i musimy zapracować na swój sukces i mówiąc sukces nie mam na mysli sukcesu o ktorym bedzie mówił cały świat bo nie tylko to jest sukcesem . Sukces to może byc nasz mały zdobyty cel o którym nikt nie musi wiedzieć , ale ważne że my jestesmy z niego zadowoleni .

Ja zaplanowałam dużo małych kroczków które pozwolą mi na zadowolenie samej siebie pod koniec 2017 roku . Chciałabym się z wami nimi podzielić .


CELE 2017 

  • Być zorganizowaną - to był mój cel w 2016 roku ale gdzies powinęła mi się noga przez co straciłam całą stabilizację , ale jak już napisałam wyżej , wiem co zrobiłam źle i już tego nie powtórzę 
  • Wziąć się za bloga - w 2016 mowiłam to sobie co tydzień . Już w grudniu 2016 zaplanowałam posty na ten rok i mam juz nawet część zdjęć wiec mam nadzieje ,że to wyjdzie tak jak myślę 
  • Wrócić do formy - na wakacjach 2016 byłam zdeterminowana i byłam stałą bywalczynią siłowni .Po rozpoczęciu roku szkolnego trochę się zapuściłam więc chce to teraz naprawić 
  • Lepiej się uczyć - dobra przyznaje bez bicia ... Orłem w szkole nie jestem ale się staram , Teraz wiem ,że jedną z najważniejszych rzeczy  w życiu to wykształcenie . 
  • Dopieścić mój styl - Od gimnazjium interesowałam się modą ale nigdy nie miałam odwagi ubrać się inaczej niż inni , W ostatnim czasie zrozumiałam ,że to wlaśnie odmienność jest fajna 
  • Zrobić tatuaż - Mam już jeden tatuaż który zrobiłam w dniu  moich 17. urodzin , nie żałuję ,że go zrobiłam a wrecz przeciwnie .. chce wiecej 
  • Skupić się na sobie i szlifować się jak tylko to możliwe - bo chyba to jest najważniejsze zeby byc coraz lepszą wersją siebie i nie zwracać uwagi na tych którzy ci w tym przeszkadzają 


 JA WAM KOCHANI ŻYCZĘ JAK NAJLEPSZEGO ROKU 2017 ,ŻEBY TO BYŁ WASZ ROK I ŻEBY WSZYSTKO POTOCZYŁO SIĘ TAK JAK TO SOBIE ZAPLANOWALIŚCIE . 
 
PAPA SKARBY DO NASTĘPNEGO .  

MILE WIDZIANE KOMENTARZE A JEZELI PODOBAJĄ CI SIĘ MOJE POSTY ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA 

Brak komentarzy: